SEO Contest RajaKamar.Com

Hewan-hewan Pelik di Muka Bumi

Jom tengok 10 gambar haiwan pelik yang ada di atas muka bumi ni. Aku pun tak tahu apa nama haiwan-haiwan ni.

Ada sesiapa tahu apa nama haiwan ni? Ada pembaca blog yang tahu tentang zoology?












Apapun, ini semua kebesaran Allah SWT. Masihkah kita ingin menafikannya? Adakah masih ada di kalangan kita yang ingin menyembah patung ataupun berhala yang tidak mampu langsung untuk menciptakan sesuatu? Patung atau berhala bukan sahaja tidak mampu mencipta sesuatu, malah ia dibuat oleh manusia untuk disembah!

*****


قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِ اللَّهِ ۖ لَا يَمْلِكُونَ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ وَمَا لَهُمْ فِيهِمَا مِن شِرْكٍ وَمَا لَهُ مِنْهُم مِّن ظَهِيرٍ

"Katakanlah (wahai Muhammad kepada kaum musyrik): "Serukanlah makhluk-makhluk yang kamu dakwakan sebagai tuhan selain dari Allah; mereka tidak memiliki kuasa seberat debu pun di langit dan di bumi, dan mereka tiada sebarang bahagian perkongsian (dengan Allah) dalam (mencipta dan mentadbirkan) langit dan bumi, dan Allah pula tidak mendapat sebarang pertolongan dari mereka". [Saba'(34):22]
Tentang Penulis: Hai nama saya Opiq Mokodongan saya adalah pengelolah blog ini, buwat kawan-kawan jangan lupa Bookmark halaman ini di Browser anda Klik "[CTRL] - D" untuk menyimpan halaman ini. Kalo kawan punya twitter jangan lupa Follow saya @opiqmoko. Terima kasih sudah mampir disini kawan.. ^_^ salam saya Opiq


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Friend Link

[Topik Harianku] [Info Ponsel -Hp] Mau Blog/Web kamu ada disini...?? Mari bertukar link.